Tillbaka :)

Hejsan igen :) Blev ganska lång paus ändå, men nu är jag tillbaka igen!
Lovet har vart asgött med härligt väder och mycket moppekörning!

Måndag - Shopping med mamma på allum, ja just det, ni fick ju se vad jag köpte :)
Tisdag - Tror jag var hemma på dagen och på kvällen skulle vi in till Therese och ha födelsedagskalas för henne :) Men jag tog moppen in, hehe och sen vågade jag inte köra hem den på kvällen så den fick stå där över natten xp
Onsdag - Åkte med mamma in till alingsås för att köra hem moppen, mamma och therese skulle till morfar för att fixa mormors grav inför påsken. Så jag åkte hem och va ensam hemma hela dagen, sen på kvällen tog jag moppen bort till stranden och la mig och läste, underbart var det :)
Torsdag - Tog det lugnt på morgonen, sen tog jag moppen ner till emma och mathilda på förmiddagen, va med dom och sen drog vi till gården för tjejkväll! !6 stycken anmälda men bara 4 som kom :) haha men det var mysigt! Efter det drog vi hem till Emma och dansade dansmatta. Haha jag ägde! eller inte.. sen kom deras pappa och hämtade oss och vi åkte hem och kollade runt lite på youtube :) Mysig kväll.
Idag - vaknade hos emma och thilda vid 10 tror jag, gick upp fixade oss, och åt frukost, sen gick vi ut och körde lite moppe. haha som alla andra dagar? ^^ jaja skit samma. sen gjorde vi inte så mycket, så jag åkte hem vid halv ett tror jag, sen dess har jag pratat lite med sofie och vart ute o gått, o bara tagit det lugnt :)

Vi tog även lite porträtt i torsdags, men jag har ju bara ett av mina kort, så ni får se det :)


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0