Vill tillbaka...

..till lägret :/ så himla roligt var det! Ville verkligen inte åka därifrån i lördags, men å andra sidan kom jag hem till en splitter ny moppe! Har inte hunnit ta kort på den än. Men det kanske kommer :)

Gick till a-slutspel i optatiscupen, men åkte ut i åttondelsfinal mot fjortislaget Kungälv. Dom stog o plattade håret tjugo minuter innan match, seriöst, hur korkade får man lov att vara? Jaja, vi skrattade bara åt det! Men det var en bra match, vi hämtade upp från 6-3 till 6-6 och sen fick dom en straff på slutet -.- så dom vann.

Funderar på att ta en bloggpaus, orkar verklgen inte blogga just nu, men jag vet inte, nu är det ju lov och så, så jag får se :) Men nu är det handboll på tv, sävehof - drott, tagga sävehof!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0