we can make it if we try.

Hola amigos! Hoppas ni har haft en bra dag :)
Började med sovmorgon direkt efter lovet, helt okej faktiskt! Första lektionen var musik där vi ska göra något samarbete med engelskan, typ skriva en låt på engelska och hitta på egna akord. Emma och Signe våran låt kommer bli skööön :) hehe. Sen var det engelska där vi fortsatte skriva våra låtar, sen va det lunch, och spanska, där jag bara var med till halv ett för jag skulle till doktorn -.- Så där har jag vart i eftermiddag och nu har jag precis ätit och ska plugga lite till engelskaprovet på torsdag :)
Funderar på att gå ut och ta lite bilder sen, typ på moppen och på blommor och lite sånt :) Men jag får se, kanske tar moppen till hindås och köper glass istället xp

Men vi hörs sen! PEACE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0