Änglarna!

Härligt härligt! IFK - Gefle 3-0, Gud va bra dom är :D Sorry att jag inte blogga förut, men när vi kom hem va klockan redan halv3, så vi fick börja med maten, också hade Therese köpt lösnaglar som hon ville ha hjälp med, så då fick jag va den snälla lillasystern som jag brukar vara och hjälpa henne (a) hehe.. Åkte mot göteborg vid halv 6, gick in och kollade i blåvittshopen lite, blir jäkla sugen på att köpa en blåvittröja, dom hade sommar erbjudande nu, så dom hade gått ner från 600 till 400, då är det ju värt att passa på! Eller ? Imorgon är det temadag, klassen har blivit indelade i 4 grupper, och självklart kom jag inte i samma grupp som signe o emma, så dom ska till brobacka o ha typ samarbetsövningar, fast jag kom i alla fall i samma grupp som Mathilda! alla klasserni nian blev indelade i 4 grupper, svårt o förklara med aja.. Ska träffa henne vid 8 imorgonbitti för att fixa skåpen och det :) så vi ska va på skolan och ha hjärt o lungräddning, kommer nog bli chill. Men nu ska jag sova, är helt utmattad, så vi hörs imorgon!


Kommentarer
I JUST CAME TO SAY HELLO!

- godnatt!

2011-08-23 @ 03:05:47
URL: http://dajeroma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0