Anywhere you are, i am near.

Godmorgon på er! Har precis ätit lite god frukost med mammsen o pappsen nu :) haha typ första gången på jättelänge som vi äter frukost tillsammans ;s jag brukar ju alltid gå upp låångt efter dom xp hehe! Idag blir det bakdag med mamma! Mysigt eller hur? :)) ska baks lite bullar och någon annan kaka som morfar ville ha en kvadratmeter av.. Jag bakade den för inte så länge sedan så Mamma tog med sig några bitar till morfar, och han tyckte den va så god så han ville ha mer ^^ och vad gör man inte för sin morfar liksom? ;) Men vi hörs senare! Jag lovar ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0