Buhuu :(

Kunde inte somna förut fastän jag är görtrött :/ sån är jag, kan aldrig somna på dagen om jag inte är sjuk då vill säga.. Tog mig en tur på moppen och nu sitter jag här på bryggan vid sjön! Typ det bästa stället som finns just nu ^^ det är bara så skönt och åka bort o inte tänka på någonting. Tycker inte ni det? Snart kommer Sofie hit, och sover över till imorgon då vi ska ut på en ö som heter knippla, ligger utanför torslanda :) ska dit med några i släkten, äta ute på resturang på lördagskvällen och ha det mysigt (a) sen sover vi på vandrarhem till söndagen. Hur nice som helst kommer det bli :))) Nu ska jag lyssna på lite musik och ha det gött! Hörs sen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0