Danny - Tonight - L Y S S N A!

Hallåå :)
Vaknade tidigt för en gång skull, gick upp vid 8 o gjorde frukost, och la mig i soffan, somnade ;) När jag vaknade hade mamma åkt till morfar, och viggo låg o sov nere vid fötterna.. Han får inte va i soffan xp
Nu har jag i alla fall varit borta hos farmor o farfar o lämnat viggo, eftersom jag ska till signe om en stund! Vet inte vad vi ska hitta på idag, vi ska träffa oliver och göra något kul kanske ;p
Kommer i alla fall hem vid halv 11 imorgonkväll, för vi ska ju träna och träningen är slut 10, men det kommer väl något inlägg från iphonen då och då kanske :)
Snart ska jag göra lite lunch och sen packa ner dom sista grejerna. Vi hörs sen!




Kommentarer
MADDES

skön bild ;) hur mår du?

2011-08-10 @ 17:02:59
URL: http://maddisenj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0