Dexter is niiice

Fick låna hem några avsnitt Dexter från Therese och Sebastian, va lite skeptisk i början, men efter att ha kollat på två avsnitt så är den ju skitbra! Om ni inte har kollat på den, så gör det :) Det är typ det jag har gjort ikväll, legat i sängen och kollat dexter ;) slappis, jag vet.. (a)

Imorgon slutar jag 15.20 så det blir dåligt med bloggningen imorgon.. Fast det är ingen träning så det är göttish!
Nu ska jag bara borsta tänderna, tvätta av sminket och sen gå och lägga mig och kolla på ännu ett avsnitt av dexter ^^ Så ni får sova gott så hörs vi imorgon som vanligt!



Kommentarer
signe

hahah jooo de är fuckin hemskt :/ heheh jaja... det är la ok dådå...

2011-08-31 @ 21:54:41
URL: http://onlyonee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0