förlåt att jag inte blogga igår..

Men mamma va lite sen så vi kom inte hem förrän halv 11 på kvällen, så jag va lite trött efter att ha gått upp 7 så jag sket i det ;)
Men dagen igår va riktigt mysig! Började ju med att klippa o slinga håret, det blev asnice! Ni ska få se en bild :) Sen körde mamma upp mig till therese, men honlåg o sov eftersom hon hade jobbat natt. Så jag satte mig o solade, det va ju görvarmt :o Gick ut med viggo en sväng o sen vaknade therese så vi gjorde pannkakor, mumsigt :) Satt o småpratade lite o sen kom sofie o hämtade upp mig, åkte hem till henne o lagade lite mat, efter maten gick vi runt gerdsken. :)) Så såg min dag ut igår ungefär.

Idag är jag ensam hemma vilket är rätt gött faktiskt ;d Har precis varit ute med viggo o så, o nu vet jag inte vad jag ska göra, gå ut o lägga mig i solen kanske? Jaa, det får nog bli så, så jag blir lite brunare till bröllopet! :D Det va en smart idè emelie!

Såhär blev håret! Osminkat o nyvaken, men skit it :)




Kommentarer
mathilda

Kort men skitsnyggt! :D<3

2011-08-03 @ 15:00:51
URL: http://thildajohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0