FYS

Det var fys idag på träningen, dog typ.. haha nä men det va gött :) Lär ju ha jäkligt go träningsvärk imorgon.. xp haha men det är fan värt det!
Har precis duschat och ätit lite, mamma pillade lite med mitt hår så det blev tillslut två inbakade flätor. :)
Åker med mamma imorgon eftersom hon ska in och träna vid 8 på morgonen, så jag får lite sovmorgon! Istället för att gå upp klockan 05.50 så går jag upp 06.30 haha, en halvtimmes sovmorgon är alltid något!
Sen slutar jag tidigt också, halv 1, och då åker jag också med mamma hem, för hon skulle till tandläkaren eller något. Gött!
Nu ska jag sluta babbla och gå och lägga mig. Såg att Austin Powers går på 6:an, så det blir film och sängen! Sov gott :)
Godnatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0