Go dag!

Halluu :) Slutade änny tidigare än vi skulle ha slutat idag, det blev 11.40 istället ;) haha en timme tidigare typ. ^^ Gött mos!

Efter vi hade slutat va jag emma o signe så jävla hungriga så vi gick och köpte hamburgare och pommes frites (a) Mumma ;d Satt och snackade lite och sen mötte vi Carl och Rasmus, så vi stog och pratade lite med dom :)
Mamma kom och hämtade mig på terminalen sen åkte vi hem. Snäll mamma man har :) Imorse frågade jag om hon inte kunde köpa hårspray till mig och självklart köper hon den som jag alltid använder, gosmamma som vet vad jag vill ha (y)
Nu ska jag nog ut och köra lite moppe hade jag tänkt, får ta på mig regnjacka så jag inte försvinner om det börjar regna ;o Men vi hörs senare!



My girls. ♥



Kommentarer
signe

hahah kladda över mina boobs..... :(

2011-08-31 @ 18:30:43
URL: http://onlyonee.blogg.se/
Solin

söt bild juu :D

2011-09-04 @ 08:46:43
URL: http://solinjamil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0