Godmorgon!

Godmorgon alla pigga och krya, själv är jag inte ett piss pigg o kry.. Usch för att man behöver gå upp såhär tidigt ;( Sitter i soffan och håller på att somna nu, det år fan farligt att gå o sätta sig här när man är trött ^^ haha så varför gör jag det då? -.- Idag blir det brobacka, och det regnar? Dom andra fick ju jättefint väder igår ju :/ jaja, we blame it on the nature.. Nu ska jag snart dra mig neråt mot bussen hade jag tänkt, men vi hörs la under dagen med något kortisinlägg!


Kommentarer
MADDES

Hoppas du får en fin dag!

2011-08-24 @ 11:05:56
URL: http://maddisenj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0