hehe oups.. (a)

Sorry att jag inte har bloggat förrän nu, men jag vaknade utav mig själv halv 10 :D hahaha duktigt emelie! Gick upp o fixade frukost, fastnade framför en film som gick på tv, the looking for santa paws eller något, haha sjukt gullig film (a)
Sen gick jag upp och staplade fördigt all ved, sen ringde pappa och då berättade jag att allt ved va staplad, så jag ska få lite cash för det ;)
Är ju ensam hemma idag vilket är ganska tråkigt, fast ändå skönt! Då kan man göra lite som man vill liksom ^^
Men nu har jag fixat lite lunch och ska sätta på björnbröder (Y) Hörs sen!



Kommentarer
i i d z. [PHOTOGRAPHY]

söt tjej (:

2011-08-18 @ 13:36:53
URL: http://prinsesc.blogg.se/
i i d z. [PHOTOGRAPHY]

sv; tacksåmkt! c:



KRAM!

2011-08-18 @ 18:37:50
URL: http://prinsesc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0