Hehe

Orkar inte ladda upp bild på plattången just nu, har inte ens tagit en bild.. xp o nu kollar jag på film också. Så ni får se den när vi kommer hem öå söndag :) Imorgon åker vi nämligen till dalsland på bröllop o sover på hotell till söndag! Så det blir inte så bra bloggning i helgen.. Men eftersom iphonen är med så dyker det upp lite ibland :) så håll utkik! Vi åker vid halv 11 imorgon på morgonen. Och är uppe lite innan 2 tror jag :) men vi hörs väl under dagen imorgon! Ha en bra kväll : D


Kommentarer
Angie

Härligt! :)

jo det är bra!

2011-08-06 @ 09:21:13
URL: http://stylings.blogg.se/
- bbella || 120611 ::

morning , sovit gott idag då ? :)

2011-08-06 @ 09:28:29
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0