I'm deeeead

Är helt slut just nu.. Sorry att jag inte bloggade tidigare, har varken haft tid eller lust :/ Sofie kom ju förut, så vi åt lite grillat och satte ute o pratade till typ 9, sen gick jag in o satte på tvn. Kom på att jag måste packa till helgen så då gjorde jag det xp då kom Sofie in o stängde dörren o satte sig i sängen ^^ haha så vi har suttit o snackat i typ 1 timme. :) Åker vid 10 imorgon, ska träffas 11 i hamnen, så det blir ingen sovmorgon för mig inte, som jag hade sett fram emot det hela veckan :( hoppas jag får sova på söndag ;oo Ahja, ska sluta tjöta nu, sov så gott alla mina kära läsare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0