Mathilduut!

Tjenare! Har haft en sjukt go dag med lilla thilda :D Väldigt längesen jag umgicks bara med henne en heldag..
Dagen idag har i alla fall vart ganska chill, kom till skolan vid 8, träffade mathilds och fixade skåp och sånt. Samling i aulan vid 9, sen var det hjärt o luncgräddning fram till 11. Haha, vi fick öva på värsta coola dockan xp Sen var det lunch, rast 1 timme, så då gick vi in till stan en snabbis och kolla runt lite :) Samling på fotbollsplan klockan 12, då blev vi indelade i 2 grupper, den ena gruppen fick gå in och måla och den andra fick stanna kvar ute och göra samarbetsövningar. Helt okej fakiskt ^^ Tog bussen vid 2 hem, då hade mamma bakat bröd så jag fick mig lite nybakt bröd! Mumma :D
Träning ikväll, är faktiskt ganska taggad! För det är bara träning med vårat lag idag, alltså a-flick, o jag har aldrig tränat med bara det laget förut, har alltid varit med damerna.. Så det ska bli nice!

Imorgon ska vi till brobacka, va vi ska göra det har jag ingen aning om. Det återstår att se!
Nu ska jag börja byta om lite smått, träningen börjar halv 6, och är slut 19.2+, så jag är väl hemma lite innan 8 tror jag, hörs då!



Love you.


Kommentarer
mathilda

LOVE U! <3

2011-08-23 @ 15:41:15
URL: http://thildajohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0