Min plattång är bääst :D

Helluu :)
Ikväll är det träning så jag sitter o taggar för den nu! Och äntligen ska jag få träffa signe igen :DD Vi har en hel del att snacka om kan man lugnt säga.. Har ju inte träffat henne på hela sommaren ?! :O Det är fan inte okej :/
 
Var ute och gick med viggo en stund förut, såg världens äckligaste orm, seriöst, jag får panik när jag ser ormar :( Hatar dom. Borde seriöst utrotas ^^ Eller, vad tycker ni? ;)
Nu vet jag inte vad jag ska göra, kolla lite bloggar och så kanske. Men vi hörs sen!
Dålig kvalitè, bilden är tagen med iphonen så..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0