Missing you so much it`s crazy.

Godmorgon !
Haha, pappa sa att han skulle ringa mig vid halv 10 för att väcka mig, måste ju vända tillbaka på dygnet nu när skolan börjar om knappt en vecka -.- Men vem behöver en pappa som inte ringer, när man har en hund som står och skäller i vardagsrummet för ingenting? hahaha tack viggo, tack ;)
Har i alla fall varit uppe och staplat lite mer ved, men jag har så jäkla ont i axeln, så jag kunde inte fortsätta. Men har i alla fall varit däruppe en timme nu, fortsätter la imorgon!



Kommentarer
mathilda

Hade blivit jätteglad om du ville fråga några fråger i min frågestund :D

2011-08-16 @ 12:01:17
URL: http://mathildaamelin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0