My day!

Halloj :)
Klockan ringde 05.50 imorse, gick upp och åt frukost och fixa mig och allt det där som alla gör :) Började med ett 2 ½ timmar lång solektion, som vi hade vikarie på, han tror verkligen att han är rolig, men det är han inte, han är skittråkig.. ;s Haha, plus att ingen lyssnar på honom xp rätt kul faktiskt ^^
Sen var det spanska, lunch, idrott och sist no. Efter idrotten har vi en 50 minuters lång håltimme, så jag, emma o signe gick till bonbon, när vi va påväg till skolan igen började det ösregna!? Så vi gick springa till tunneln precis innan skolan och ställa oss där i typ 10 minuter ;p haha sen sprang vi vidare till skolan, och när vi kom dit så va vi pisseblöta ;(
Efter skolan gick jag med emma och mathilda in till stan för emma skulle kolla på en skinnjacka, och jag skulle köpa en såndär topp ni vet på gina, ah, skit samma ;) Vet faktiskt inte om hon hittade någon för jag drog tidigare, ville inte missa bussen.. ;)
När jag kom hem chillade jag bara, och efter en stund började jag laga mat, och nu sitter jag här och har precis laddat upp några fina bilder som tjejerna i klassen tog idag xp om ni vill se dom gå in här : http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002017798502&sk=photos och gå in på albumet "Goingar!"

Nu ska jag nog kolla ut lite kläder som jag kan ha imorgon på skolfotot! Men jag har ett problem :o Ska jag ha mittbena eller snebena? Snälla! Hjälp mig! Uppskattar det jättemycket om ni slängde in en kommentar!



E L L E R



Kommentarer
signe

mittbena snygging

2011-08-29 @ 19:57:24
URL: http://onlyonee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0