Nanade länge today..

Vaknade lite efter 12 idag ;) haha men vi kollade på 4 filmer igårkväll i alla fall, började med My sisters keeper, den va asbra fast väldigt sorglig. Sen va det en skräck som hette prom night, skitläskig! Sen va det red riding hood, det va en av dom bästa filmerna jag någonsin sett! Och sen blev det en komedi, ramona and beezus för att vi skulle kunna somna efter skräcken ;) Sen låg vi och snackade i typ 1 timme. Myys (a) Nu vet jag inte vad vi ska göra.. Men vi får se! Hörs sen när jag har kommit hem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0