Nu ska jag berätta om min helg!

Började med att vi åkte härifrån lite innan 11 igår, in till alimgsås o hämta kalle o sofie :) Åkte vidare upp mot dalsland o va uppe vid hotellet lite efter 1 tror jag. Chackade in o satte oss vid en liten sjö o åt lunch. Mysigt!
Efter det gick vi upp på våra rum (som va pyttesmå) och började göra iordning oss inför bröllopet :) Blev klara ganska snabbt och vid 3 åkte vi till en liten litem sommarkyrka där vigseln skulle vara! Efter en stund kom dom in med Vilma o Gustav framför sig. Jättefint var det!
Efter det åkte vi till en lokal inte så långt därifrån, där vi skulle vara hela kvällen! Gick runt o "minglade" lite. h
Haha ;) Och sen skulle varje person bli fotograferade med någån nära eller ensam. Så jag, pappa, mamma o morfar blev fotograferade tillsammans :) Efter en stund gick vi in o satte oss o fick våra förrätter som var lite skinka, ost, o jag tror det va creme fraiche inrullade i tunnbröd, med sallad o tomater, gött! Emellan maträtterna var det lite tal, o lite underhållning, o så :) Sen hade vi fått namnplaceringar då som ni ska få se bilder på sen ;) haha görgulligt! Brevid tallriken fanns också en meny för maten, och även en liten förklaring för varje person. Så bruden o brudgummen var först, och där stog det lite om dom, "nygift, kär" och något mer.. kommer inte ihåg, o det hade dom skrivit om varje gäst, alltså deras personlighet typ, om ni fattar.. 
Vamrätten kom in och det va fläskytterfilè? tror jag.. Med potatis och lite smått o gott! Lite mera tal och underhållning, efterrätten var kladdkaka o hallonmousse. Bröt borden o sen blev det dans, o lite bröllopstårta :) Lite senare var det vals och ännu senare var det nattamat.. Hahha ;) Vid 3 kom bussen och körde oss tillbaka till hotellet där det va efterfest hos Tanja o Naders i deras svit ^^ Hahaha, dom hade nämligen fått sviten eftersom det va fullt på alla andra rum xp Den va görstor, o dom va bara 2.. =) Hehe.. Japp, så där va vi en stund o sen gick vi tillbaka till våra rum o sov. 

Vaknade upp vid 10 imorse, eller vaknade o vajknade, blev väckt.. Fukosten var ju mellan 9 o 11. Så vi gick ner o åt frukost och lite så. Åkte hem lite ínnan 12 tror jag. Hömtade viggo o nu är vi hemma :) 

Bordsplaceringen då ;)





Vissa hade fått en gris också, o vissa (som jag då ) hade fårr en traktor ! 


Kommentarer
- bbella || 120611 ::

sv:

taack du :)

2011-08-07 @ 15:28:57
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
signe

HAHAHQHAHHAHAHAHAHAAHAHHAHA klockren!!! :D:D:DD

2011-08-07 @ 15:36:33
URL: http://onlyonee.blogg.se/
Hanna

Hoppas du haft en bra helg :)

2011-08-07 @ 16:08:23
URL: http://brusella.blogg.se/
felicia♥

sv: Hörde frågorna till min frågestund eller vare bara vanliga frågor? kram

2011-08-07 @ 16:23:52
URL: http://feeeliciia.devote.se
MADDES

vad roligt med bröllop. Jag hade en jättemysig och trevlig kväll igår. Vad händer ikväll då?

2011-08-07 @ 17:41:36
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Stephanie aminoff

Vilken fin blogg du har ^^) Kolla gärna in min och kommentera lite ;$



PS. Rösta gärna på mig i tävlingen som jag är med i (a) INGET måste dock, kika i mina inlägg så hittar du länken :D

2011-08-07 @ 19:07:14
URL: http://nattstad.se/aminoff


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0