Nu ska jag blogga för er!

Förllåt för den jävligt dåliga uppdateringen igår och idag. Men vi har ju varit ute med båten på knippla, en ö utanför torslanda och sovit på vandrarhem med Eva, göran och jenny :)
Åkte hemifrån vid 10 igår på morgonen, va i hamnen vid 11, träffade dom andra också fikade vi lite och så. Efter det åkte vi ut med båten till ön då :) När vi kom dit ut så spöregna det, det gjorde det ju hela dagen -.- Vi gick ut på en promenix, bort till fotbollsplanen, det är rätt coolt för dom har ett fotbollslag där xp haha gulligt!
Stannade till vid en brygga och så där vi brukade vara när vi va mindre.. Så badade några där. Såg iskallt ut, så jag gjorde inte det ^^
Vi gick tillbaka och åt lunch, satt och pratade, och sen skulle vi gå ut och spela lite boule för dom hade en bouleplan precis brevid, men då regna det ännu mer -.- Så vi stanna inne istället xp
Vid halv 7 hade göran bokat ett bord på en jättefin resturang som bara låg på andran sidan hamnen, så vi gick dit och åt jättegod mat! Gick hem igen vid 10 halv 11 någon gång. När vi kom hem satt vi och spela lite kort och så. Myys (a)
Idag vaknade vi vid halv 9 ungefär. Gick upp och fixade till oss och städade rummet och så, sen gick vi ner till frukosten, efter frukosten gick jag o pappa ner och spela boule, och vet in vad? Jag vann över honom båda gånger ;D hahaha stoooolt! Kanske ska testa det, vi har ju faktiskt ett boulelag här i ödenäs, som är jädrigt bra! Så jag kanske ska testa..
Åkte hem till hamnen vid halv 12 tror jag i alla fall :) Så nu har vi precis hämtat viggo hos farmor och packat upp och så. Eftersom jag inte har tagit några bilder i helgen så kan jag visa hur roligt jag hade en dag när jag va borta vid stranden...

















Har några till, men orkar inte ladda upp dom.
Ni kan få se några bilder från några i klassen senare i eftermiddag kanske ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0