Ny design och header som ni ser!

Och om ni inte ser den, tryck på f5.
Det är min kära vän Emma som har gjort den här till mig, eller hon brukar göra allt i bloggen till mig ;) haha designen och headern syftar jag på då alltså ^^ Jaa, såg att hon hade skrivit ett inlägg här nedanför redan, så ni kan ju kika in på hennes blogg, sjukt bra är den! Och hon är grym på att fota :D

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och göra mig lite fräsch inför skolan imorgon. Tvätta håret och raka benen, ;) haha tänkte ni ville veta.. xp Vi hörs senare under kvällen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0