Sängen väntar..

På mig nu ;) Hehe, är jäkligt trött just nu..
Har precis målat naglarna och fixat irodning mig och så. Duschat, tvättat håret, tagit fram kläder och fixat lite så :) Har ni hört om att Usain Bolt tjuvstartade ifår på VM-finalen eller? Helt sjukt vilken uppståndelse det har blivit :o Jag är nästan säker på att om det hade varit någon annan som tjuvstartat hade det inte blivit som kalabalik runt det. Eller, vad tycker ni om det? Fast det var ju tråkigt att inte få se honom springa, och han hade väl antagligen vunnit och tagit guld, men han har ju redan så många segrar, så någon anna kunde väl få vinna? ;) Haha, fast det va ju ändå en jamaican som vann ;s Jaja, nu ska jag gå och lägga mig. Sov gott allihopa så hörs vi imorgon!



Kommentarer
emma

sv: jo bara bar :D sj?kram

2011-08-29 @ 21:58:22
URL: http://emmababy.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0