Sooooool!

Sorry att jag bloggar såhör sent.. Men mamma drog upp mig vid 9 o sa att vi skulle in till stan i handla o kolla på nya handbollsskor till mig! Så vi åkte in vid 10, gick lite på stan och kollade lite på skor, men det fanns typ inga hAndbollsskor.. Så jag bestämde mig för att vänta :) sen gick vi runt o kolla lite till, gick o tog en fika, o småpratade lite :) åkte o handlade mat o nu är vi hemma igen! Ligger o solar nu, men solen gick i moln så det är lite kallt ^^ funderar på att gå in igen faktiskt.. Just det! Imorgon ska vi ( emma, thilda, signe o jag ) antagligen ha tjejkväll hemma hos emma o thilda :D skitnice kommer det bli! Nu har jag inget mer att skriva så vi hörs lite senare ;)


Kommentarer
:)

- eh fotbollsblogg?!

2011-08-12 @ 14:51:00
URL: http://dajeroma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0