Stay with me honey, stay with me.

Hjäälp, vart tog sommarlovet vägen?! Det har ju gått i racerfart ju :( Japp, imorgon börjar skolan igen, ska bli ganska kul faktiskt, träffa alla goa i klassen igen, har saknat våran klass ganska rejält ;/ börjar i alla fall 8 och slutar runt halv 11. Sen ska jag gå på stan med mina gosisar, ta våran fika som har blivit en tradition efter varje långlov ;) haha myys (a) Hade tänkt att gå ut och fota lite kanske, pappa skaffade ju typ en stystemkamera i fredags, eller inte riktigt en system, den kallas typ för kodiak. Men den tar sjukt fina kort! Eller om jag ska ta min egna kanske xp fast den är inte lika bra ;( ahja, ilandsproblem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0