Svar på tal.

Just det! Fick en fråga om vad jag vill uppnå med bloggen och hur många unika läsare jag har varje dag, av den här bloggen : http://bymadelen.blogg.se/ 

Svar : Jag vet inte riktigt om jag vill uppnå något speciellt. Jag tycker det är kul att skriva och att många läser och tycker om det jag skriver. Visst, det hade varit kul att få bloggen känd, men det är ingenting jag vill "uppnå" direkt :) Jag tycker bara om att berätta om vad jag gör på dagarna och om min hobby som är handboll!
Jag har ungefär runt 30 unika läsare varje dag, och det räcker för mig! :)
Hoppas du fick svar på din fråga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0