Vad händer?

Det är sol ute ?! Helt sjukt ju, fast jävligt skönt ;)
Har städat och möblerat om mitt rum nu på morgonen! Därför jag inte bloggat. Man det blev asbra faktiskt! Fått in en stereo också, så jag kan lyssna lite mer på musik eftersom jag inte har någon bärbar dator. GRYMT!
Nu blir det antagligen ut och klippa lite gräs också, duktig tjej som gör vad mammis och pappis säger att jag ska göra ;) haha!

Måste pusha på pappa att han ska boka biljetter till IFK - Gefle till måndag också, han sa att han skulle göra det i veckan, tror ni han har gjort det? Nope ^^ haha sån är min pappa (y)
Men vi hörs sen!



Kommentarer
MADDES

Sov gott och dröm sött :)

2011-08-20 @ 23:46:56
URL: http://maddisenj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0