Wihoooo !

Träningen gick superbra :D Och roligt var det också!
Nu är jag nyduschad och nyäten, så nu ska jag krypa till kojjs och greja lite med min bästavän, alltså iphonen (a)
Imorgon blir det borås med mammisen, ska till doktorn och kolla diabetesen. Och knalleland och kolla lite handbollskor och stövler, och kanske lite nya kläder till skolan :) Hihi, mysigt värre!
Men jag hinner nog komma in på datorn innan vi åker imorgon, så får ni ett snabbt inlägg! Kanske dagens outfit om jag hinner också (y)

Godnatt på er mina bebisar.



Kommentarer
M *

- :)!

2011-08-19 @ 03:07:42
URL: http://dajeroma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0