Yaay! :DDDD

Happy girl here! Fick ett brev hem på posten förut som sa att den nya pumpen vi har beställt hade kommit, så vi åkte in till alingsås och hämtade ut det :D
För er som inte vet så har jag diabetes. Och ni som inte vet vad det är, så är det att vi som har diabetes, har inga celler som producerar insulin, så därför måste vi ha en särskild pump som hjälper oss att få all den insulin man behöver. Det är ganska svårt att förklara men..

Ja, så när jag va hos min sköterska då för 2 veckor sedan, sa jag att jag behövde en ny pump för min höll på att gå sönder. Har haft den typ i 2-3 år snart, så det va dags att byta ut den. Och nu har den kommit!

Det bästa med allt : DEN ÄR ROSA!!
Hur snygg? ;DDDD




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0