Äntligeeeen!

Nu funkar det igen, eller ja, det har ju inte vart sönder. Men kommer ni ihåg för några dagar sedan när jag sa att det var något fel på blogg.se? Ja, jag fixade det nu i allafall.. Haha kunde inte lägga upp bilder och sånt, men jag tryckte bara på f5 så funkade det! Grymt ju ;)

Dagen har varit väldigt chill, so första lektionen där vi bara kolla film typ, Narnia faktiskt! Musiken var helt okej, satt bara och spelade piano med Emmis. Lunchen där vi fick tacos(!?) Haha snälla mat tanter (y) Svenska kollade vi färdigt på filmen, och sen var det idrott! Gick in till stan och mötte therese och sebastian, skulle bara kolla en snabbis på en present. :) Så nu är näästan alla julklappar inhandlade!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0