Fight for you.

Shit vilken jäkla storm det är ute ? :o Va ute ocg gick en promenad med mamma och therese förut, blåste typ bort, och det regnade ju inte dåligt heller. :/ Det är ju nu det ska vara vitt överallt, och man ska vara alldeles röd och rosig om kinderna när man kommer in! Förra året vid den här tiden så var det skit mycket snö, kommer ni ihåg det? Känns ju lite sådär faktiskt.. :( Nu har vi i allafall druckit lite glögg och smakat på våra hembakta pepparkakor, gissa om dom va goda? Jag kan ju säga att det var typ dom godaste pepparkakorna jag ätit! Haha, måste ju få skryta lite.. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0