Framsteg!

Hej på er! Hoppas ni har en bra fredag än så länge, själv har jag bara legat och degat i soffan hela dagen typ.. Stannade ju hemma idag eftersom vi skulle gå runt gerdsken, men tyvärr så kan ju jag inte det :(

Idag har jag försökt att gå helt på foten utan kryckor, hur tror ni det gick? Jo det gick ju sådär faktiskt.. Känns som jag är stelopererad i hela benet typ, vågar inte böja foten framåt än så jag går med benet utsträckt utåt sidan hela tiden.. Men jag får nog behålla kryckorna ett tag. i allafall över helgen.. :/

Ikväll är det idol! Skulle gärna velat vara där, det är ju i Göteborg ikväll :) Vet faktiskt ganska många som ska dit och jag är avundsjuk :(

Finalen kommer ju lätt se ut såhär:






Kommentarer
sanna

Hej tjejen!

Vad händer hos dig? :)



Hoppas att du har en bra Fredag.

Kramar :)

2011-12-02 @ 22:00:39
URL: http://sannaakarin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0