Handbollsdag!

Hejsan allihopa :) hoppas ni sovit gott, själv tog jag en riktigt lång sovmorgon, det behövdes kan jag säga.. Gick nog inte upp förrän lite innan 12 :) gött det!
Idag är det rätt myclet handboll på tv, först spelar Sävehof mot något lag, sen är det montpellier mot kiel! Och på tal om handboll, va det någon som såg damernas första em-match igår? Helt sjukt ju, de spela skiten ur Argentina och vann med 36-11. :D

Nu håller jag på att ladda ner Sims till iphonen, så jag får hoppas på att det är roligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0