Hey i heard you like the wild ones

Hoppas ni haft en bra dag, min har inte varit speciellt bra men som tur är har jag ju en helt underbar vän! Lisa du får mig alltid att må bättre på något sätt, ta åt dig av det! Tack för att du finns. ♥

En riktig slappedag har det varit idag kan jag ju lätt säga..
Imorgon ska jag in till stan och kika efter en nyårsklänning, lite sent ute eller? Ska kolla runt lite på nätet nu och se om jag hittar någon. Sen ska jag köpa hårfärg så ska sofie hjälpa mig att färga min utväxt!

Vad har ni gjort idag?

Saknar sommaren lite faktiskt,..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0