Hon springer på taniga ben för hon vet det är sant det som pappa har sagt.

Hello ! Hoppas ni haft en bra luciadag! Det har jag haft kan man säga :D Brjade ju med luciatåget imorse som gick väldigt bra! Vi fick väldigt mycket berämm i allafall :) Sen var det lite fika med klassen och sen dans! O herregud, det roligaste jag vet typ.. Haha, nä men det va sjukt roligt! Slutade lite innan 11, så jag gick till terminalen och mötte julia och johan plus några andra, satt ocg snacka med dom tills bussen kom, oh sen på bussen. Herregud va vi skrattade, haha fick se en hel del massa gamla bilder från våran goa tid i ödenäs. Sknar de gamla tiderna :( Hade egentligen tänkt att träna idag, men eftersom ingen ska dit typ så åker jag med mamma in och tränar på sportlife. Indoorwalking blir det idag :) Det ska nog bli kul. Vet inte när jag är hemma, men jag bloggar ikväll, jag lovar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0