Mange bjuder

Haha världen goaste låt typ!

Godmorgon :) Hoppas ni sovit gott och tagit en lika lång sovmorgon som jag gjort! Sov till 10 typ, sen dess har jag bara ätit frukost och slagit in lite paket. Haha våran familj är ju typ bäst på att komma på vem paketen ska vara ifrån ;) Ahja, haha alla kanske inte tycker det låter så roligt, men tro mig, det är det..

Idag ska jag städa lite på mitt rum och förbereda fläskfilèn till ikväll, då det blir mys med mammi och pappi bara. ♥ Den ska nämligen vara kall!

Idag är det ju bara en vecka kvar till julafton?! Och jag läste i tidningen att vi inte kommer få någon vit jul här nere i söder.. Faktiskt väldigt tråkigt om jag får säga det själv :(

Jag menar, det ska ju vara såhör mycket snö :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0