One more time - Chris Medina ♥

Första gången jag hörde den låten tyckte jag den var typ urkass, men när man börjar lyssna på texten är den väldigt fin faktiskt. Inte ens i närheten av what are words, men påväg dit. Så jag rekommenderar den! :)
 Imorgon är jag ensam hela dagen, så det ska bli rätt skönt faktiskt. Har lite saker jag ska göra så dagen kommer nog bli rätt bra :)

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på något bra program, för trots allt, det är ju ingen skola imorgon! ;D
Godnatt fina människor. ♥



Kommentarer
emma

SV; Men inte käraste hemsjötröjan :(((

2011-12-21 @ 22:00:31
URL: http://photoodreams.blogg.se/
anniepiie

chris medina är himla bra! :)

2011-12-22 @ 09:41:32
URL: http://anniepiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0