Paus

Hej på er. Är faktiskt lite nedstämd just nu.. Har insett under de här veckorna som jag inte kunnat spela handboll på, att jag inte saknar den alls, på något sätt. Om jag hade blivit skadad för 2 månader sedan så hade jag velat komma tillbaka direkt, men nu känner jag inget sug att komma tillbaka. Så jag funderar på att ta en paus från handbollen, och se vad jag känner och bad som händer, kanske att jag längtar tillbaka och kommer tillbaka så småning om, för jag vill verkligen inte ge upp det helt! Skulle jag aldrig göra. Men en liten paus kan nog inte göra så stor skada tror jag.
Men som sagt, jag har INTE bestämt än!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0