Pepparkaksbak!

Godmorgon :) Gud så skönt att äntligen få sova ut ;o känner att jag behövde det..
Idag kommer Therese och Sofie hit så ska vi baka pepparkakor :) men bara en fråga, har ni fått den här julfeelingen än? Det har verkligen inte jag fått.. Lite synd faltiskt för det är ju bara 2 veckor kvar till julafton.. Hoppas det kommer någon snö!

Vad tycker ni om att Amanda vann idol igår då? Jag tyckte det va helt rätt, för då kommer Robin bli mest känd! Haha det är ju alltid så att det är tvåan som lyckas bäst ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0