Robin Stjernberg - All this way

Har ni hört den låten eller? Åh den blir ju bara bättre när Robin sjunger den :o Om han inte vinner ikväll blir jag riktigt ledsen :( Fast asså, Amanda är ju helt okej också, men jag har typ tröttnat lite på hennes röst.. Skolan idag kändes helt onödig? Började 8, först var det bara en redovisning kvar av en grupp som inte gjorde det igår, tog cirka 5-10 minuter typ. Sen skulle man rösta vilken produkt som skulle gå vidare från klassen, sen skulle vi ställa upp våra produkter i aulan, mingla lite, sen var det lunch, och sen skulle vi rösta vilken vi tyckte var bäst. Vi fick reda på resultatet och sen var det utvärdering av veckan, och vi slutade vid 12, rätt ovärt att ens gå till skolan faktiskt.. ;) Haha menmen inget man kan göra åt det. Lite innan 7 åker vi till Therese och Sebastian så ska vi äta där, Sofie och Kalle kommer även dit! Kommer nog bli en bra kväll :) Nu ska jag gå in och duscha mig och göra mig lite fräsh. Uppdaterar nog innan vi åker!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0