SNÖ <3

Känner ba äntligen! Snön har kommit på riktigt :DD och jag måste fixa med produkten :( förmer som inte vet har ju vi haft tema veckor nu, och då har vi fått göra en produkt som ska vara enerigesnål, ekonomisk, och miljövänlig. Så ska vi redovisa det imorgon på engelska och svenska på torsdag, men i allafall så har vi gjort en sopkvast med en gummiskrapa i! Haha vet inte om det kommer bli så bra men, vi får la hoppas..!

Ikväll ska jag till förbo gör att kolla när smlaget spelar match mor aranäs :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0