Time can`t be bought.

Tiden bara flög iväg känns det som.. Kom ju hem vid kvart i 12 och gick ut en kvart efter, var där ute i lite mer än en timme, och nu är klockan snart 5? Haha va hände där liksom..?

Det var i allafall skönt att få tränat lite, har lite bättre samvete nu ;) Haha det har man ju alltid när man presterat något bra!
Nu ska jag snart äta, sen blir det nog några avsnitt oth och dejt med sängen!



Du vet att jag alltid kommer att vara vid din sida vad som än händer. Jag vet att du har det svårt nu men jag finns här om du vill prata om det.
Jag älskar dig syster. ♥
 



Kommentarer
signe

Tack för den finaste bilden dåva.... :(

Nej men tack älskling det betyder så himla mycket <3

2011-12-21 @ 21:24:36
URL: http://onlyonee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0