Trött

Åh herregud säger jag bara, ni vet inte hur mycket saker vi köpt idag..Har fåt släpa runt på sjukt tunga kassar nästan hela dagen.. Haha, men vi fick köpt de mesta som vi letade efter! Och det är ju skitbra :D Kom hem runt 4 tiden, slog in lite julklappar och sen åt vi lite mat, och nu sitter jag här och lyssnar på Amanda Fondells vinnarlåt, den är faktiskt riktigt bra när man lyssnat på den några gånger :) Imorgon är det vanlig skola igen, orkar verkligen inte :( Men som tur är så är det ju bara denna veckan och 2 dagar nästa vecka kvar sen är det ju JULLOV! Gud så gött. Och på tisdag är det lucia då man ska sjunga fint och så ;) Haha, måste få tag på ett par vita tights, eller strumbyxor eller något som jag kan ha under lklänningen, tänkte inte på det idag.. Dumt av mig :( Ahja, men nu ska jag nog kolla på något oth avsnitt!


Kommentarer
anniepiie

åhh va roligt att sjunga pålucia! :) SV: Med mig är det bara bra. Hoppas att allt är bra med dig oxå! ;) Kram

2011-12-11 @ 20:03:34
URL: http://anniepiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0