Uppesittarkvällen!

Tänkte eftersom jag bara sitter och väntar på uppesittarkvällen så kan jag lika gärna göra detta!

1. Fullständigt namn? - Emelie Victoria Hallberg
2. Exakt ålder? - 15
3. Vart bor du? - Ödenäs, lite utanför Alingsås
4. Bor tillsammans med? - Mamma och pappa
5. Husdjur? - Hund
6. Färg på ditt hus? - Beigt med vita knutar! 

7. När är du född? - 18 mars 1996
8. Klass? - 9A
9. Vilket år tar du studenten? - 2015?

10. Något jobb? - nope
11. När ska du sova ikväll? - efter uppesittarkvällen :D 
13. Duschat idag? - Prescis!
14. Kramat någon idag? - Nej :(
15. Pussat någon idag? - Haha nej
16. Vad har du ätit? - frukost, och middag 
17. Dagens klädsel? - Mjukisbyxor och magtröja
19. Dagens sötnos? - Pappa ♥
20. Dagens roligaste? - Haha måste vara pappa där igen eftersom jag bara har varit med honom idag (y)
21. Har du många vänner? - Ja, det är klart :)
22. Hur många har du kysst? - Don`t know ;) 
23. Vem kramade du senast? - Eeh, mamma tror jag :)
24. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen hoppas jag.
25. Har du pojk-/flickvän? - Nej
26. Vem pratade du med i telefon senast? - Min morbror.
27. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Lisa - emelieee heej :D


FAVORIT:
28.
Film? - Breaking Dawn
29. Låt? - Oj, jag har många favoritlåtar, men avicii - levels är jäkligt skön att träna till!

30. Mat? -  Rött kött och potatisgratäng!
31. Dryck? - Cola!
32. Stad? - Göteborg
33. Land? - Spanien!
34. Ämne i skolan? - Hemkunskap
35. År? - 2011


SENASTE:
36. Personen du tänkte på? -

37. Personen du kysste? -
38. Gången du spydde? - Oj, några månader sedan?
39. Gången du grät? - igår, till oth :(
40 Pizzan du åt? - haha kommer inte ihåg!
41. Gången du var i göteborg? - ojdå, för längesedan :(
42. Gången du var i stockholm? - 5.an
44. Gången du var hög? - Aldrig
45. Personen som såg dig gråta? - Haha gråter typ aldrig offentligt, men jag tror det var när jag stukade foten på träningen, så ah, laget.

 

ANTINGEN ELLER:
46. Svart eller vitt? -
Vitt
47. Hund eller katt? - Hund
48. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på
49. Tv-spel eller datorspel? - Tv
50. Singel eller upptagen? - Upptagen
51. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Inget
52. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad
53. Big brother eller paradise hotel? - BigBrother
54. Svart hår eller blont? - Blont
55. Blåa ögon eller bruna? - blåa
56. Choklad eller lakrits? - Choklad
57. Göteborg eller stockholm? - Göteborg
58. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt!
59. Coca cola eller fanta? - Cola
60. Pizza eller kebab? - Pizza
61. Randigt eller prickigt? - Randigt
63. Leva eller dö? - Leva

 

ANTAL:
63. Personer du älskar? -
Fåtal
64. Personer du hatar? - Fåtal
66. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? -
67. Glassar du ätit på en dag? - Haha, många!
68. Gånger du gråtit på ett dyng? - Ingen aning!
70. Piercingar har du? - Öronen
71. Personer du saknar just nu? - Några
72. Gånger ditt hjärta brustit? - för många


VEM:
73. Vill du kyssa nu? -
Haha dedu ;)
74. Ska du träffa imorgon? - min morbro och hans fru + kusiner, och mina systrar!
75. Sjöng du senast för? - Pappa!
76. Hade du senast en konversation med? - Någon jag smsa med antagligen ? :) 
77. Spelade du tv-spel med senast? - Jätte längesedan :/
78. Vill du ta med på en romantisk resa nu? -
79. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Hahah, en!
80. Förtjänar att dö? - Ingen
81. Vill du sova brevid inatt? - Dedu :)

VAD:
82. Gör dig glad? -
Min familj, och dom bästa.

83. Gör dig ledsen? - När folk sviker

84. Vad vill du helst göra nu? - Öppna presenter..
85. Önskar du att du slapp göra? - Gå i skolan..
86. Vill du ha nu? - Glass
87. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Systemkamera eller tv..
88. Längtar du till? - Imorgon!
89. Tycker du om dina betyg? - Kunde varit bättre
90. Ångrar du i ditt liv? - Några saker
91. Är det bästa som har hänt dig? - Klassen + vänner + familj!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0