wehoo

Haha hur grymma är vi egentligen? Jo så grymma att vi vinner över lärarna och förlorar bara en match på 6 matcher! Men så gick det lite sämre med fotbollen.. Vi kom i allafall till final men förlorade den..
Har precis tagit en go dusch så nu är jag fräsch igen! 

Dagen har spenderats med Lisa för det mesta, en tjej som verkligen förstår mig och varit med om samma saker liksom. Du är grym tjejen! ♥

Skulle ju egentligen tränat idag men så har min fot svullnat upp igen efter dagen och det gör rätt ont ska ni veta :( Men jag åker och kollar för jag måste prata med min tränare lite om hur det ska bli och så.. :/
Men nu ska jag snart äta lite mat och sen får vi se vad jag gör!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0