What doesn`t kill you makes you stronger.

Hallåå igen efter lite mer än en vecka!
Det har varit riktigt skönt med en bloggpaus faktiskt.. Så nu ska jag berätta lite om vad so hänt i mitt liv den senaste veckan!

Hade hjärnskakning hela förra veckan + en sak med diabetesen som jag inte tar här. Men i allafall, jag fick en hjärnskakning på träningen förra tisdagen, en boll rakt på tinningen är inge kul :( Så jag var hemma och mådde inte alls bra. :/
Och nu, kan ni gissa vad som hänt mig nu? Jo det ska jag berätta, jag stukade foten riktigt rejält på träningen i tisdags, skulle hoppa upp och passa också landade jag helt fel så foten bara vek sig under mig.. Inte skönt kan jag säga, så igår vaknade jag utav att jag låg och vred mig av plågor, fyfan va ont det gjorde, kan verkligen inte beskriva smärtan. Så det va bara att ta fram kryckorna och öva, så idag var jag i skolan, tog ett tag att gå från bussen till skolan, men jag kommer ju ha fett starka armar snart! Haha :)

Mamma fick hämta mig vid bussen förut, haha kände mig riktigt töntig men jag kan faktiskt inte gå upp fär backen i regnet med kryckor :( Och nu har jag grejat lite med ett skolarbete.

Vet inte om jag kommer blogga så regelbundet, men jag bloggar om det som är kul, så får ni kika in lite då och då! Om jag har några besökare kvar då vill säga....

Saknar sommaren :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0