When we stand together.

Hej! Hoppas ni haft en lika bra dag som jag haft :) Började med radovisningar av våran produkt i skolan, eftersom det bara var det som gällde idag så fick vi sluta halv 10 istället kvart i 2, rätt gött ;) Mötte upp sofie så gick vi och kollade lite julklappar och så, fick tag på presenter till E&M, julklapp till Julia och en till pappa! Gick och fikade lite senare också, satt typ och prata i över en timme? Haha helt sjukt. Sen gick vi hem till sofie vid 4, så tog jag 6bussen hem. Så nu har jag kollat handbollen, tyärr förlorade de med bara ett mål, lite surt där.. :( Men så är det! Det är något fel med bloggen? Jag kan inte ladda upp bilder från datorn? :s


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0