22/1 - minnet som varar förevigt.

Hejsan :) sorry att jag inte bloggat förrän nu..

Kom hem vid halv 3, åt lite och satte mig o kollade på OC, bland de bästa serierna som finns, enligt mig då!
Skolan var helt okej idag. började med hemkunskap, bakade semlabullar med oskar :) Dom blev väldigt goda kan jag säga! Sen var det matte, gick hyfsat bra idag faktiskt :) Och sist var det idrott, som jag inte var med på.. För jag har typ stukat foten.. -.-

NUU ska ni få se på några snyggingar!

Joel Kinnaman!

Adam Brody


Benjamin Mckenzie


Chad Michael Murray



Eric Dane


Orlando Bloom


Cam Gigandet



Channing Matthew Tatum


Eric Dane



Så jävla snygga va!
försökte få med en bild på Johnny Depp också, men det gick inte :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0