bilderna jag lovade :)



lite fjortisvarning där kanske, men munnen såg helt cp ut ;) så blev håret iaf :)



man ser inte så tydligt men jag får förkloara vad det är iaf :)

Längst till höger är ett par gråa jeanstights från cubus. - tre betala för två, köpte dom randiga tröjorna där också. - alltihopa blev 398 kr. Inte så dyrt om ni frågar mig :)
Brevid dom är det ett par blåa chinos från JC - 349 kr. men mamma hade ett bonuskort eller va det var, så det blev 282 ist.
Sen är det som randiga tröjorna jag köpte tillsammans med jeanstightsen.
Och sist två linnen från Gina Tricot - 198 kr.

Har inte använt något än. Men vänta bara till skolan börjar! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0